sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Strawberry swing


Olin kuulemma pienenä kova keinumaan. Päiväkodin pihalla kuviteltiin, että kunnon vauhdit ottamalla pystyi hyppäämään minne vaan- paitsi Kosovoon ei saanut mennä, koska siellä oli sota.

Koska kesätyöpaikat tuntuvat olevan kovasti kiven alla, olen pohtinut erilaisia vaihtoehtoisia tapoja elättää itseni tulevina kuukausina; olen harkinnut ainakin kauppa-autoa, torikahviota, kangaskassipainoa, pitopalvelua, hittikirjan kirjoittamista ja arvan ostamista. Keinuterapian pyörittäminen voisi olla myös yksi vaihtoehto, sillä tuskin mikään rauhoittaa niin kuin vanha kunnon kii kaa.

Vähän ehkä puristaa reisistä ja kovimmissa vauhdeissa hieman jo huimaa, mutta keinujen voimaan uskon yhtä lujasti kuin aikoinaan pinkissä tuulipuvussani.

Otsikon kappale on erinomainen keinumiskipale, suositellaan erityisesti Coldplayn versiona.

3 kommenttia:

  1. Tiedäkkö mua on ärsyttänyt jo kuudesluokkalaisesta asti, kun en enää silloin 12-13-vuotiaana mahtunut ala-asteeni keinuihin ja kaikki kaitapeppuiset ystäväni sujahtavat niihin vieläkin ihan vaivatta 8<< lol keinutrauma. Silti niissä tulee jossain nostalgiapuuskassa kiikuttua.

    VastaaPoista
  2. mun alkoi tehdä mieli mennä keinumaan nyt.

    VastaaPoista
  3. We want more! :) Tai ainakin mä haluan! Kuuntelin yksi päivä yhtä henkilöä, joka ammatti oli "esseisti". Hänen puheensa kuulosti just sellaiselta hauskalta kieleltä mitä sä kirjotat. I want more, Helsinki kaipaa piristystä! t. teologi.

    VastaaPoista

Avaudu, ole hyvä.